Saturday, November 24, 2012

Twilight Breaking Dawn- Part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hai, aku bukan nak bagi link untuk download atau sinopsis cerita ni, tapi just nak bagitau aku dah tengok movie ni. Hehe..Kenapa nak bagitau? Saje la sebab ni kali pertama aku tengok Twilight di panggung wayang. Sebelum ni aku tak ikut pun movie ni. If ada orang ajak tengok pun, aku tak berapa berminat sebab tak follow dari awal. Oleh sebab Angah nak belanja semalam, redah je tengok Twilight sebab rata-rata kawan yang dah tengok cakap best..

google image: Twilight Breaking Dawn

Ok pendapat aku la.Best tu memang best tapi sebab aku tak follow dari awal, banyak benda yang aku asyik tanya je dekat Adik & Angah aku. Mungkin lepas ni aku akan tengok buat kali ke dua dengan Azizi plak.

So pada penggemar Twilight, agak-agak ada tak sambungan lagi? Novel ada sambung or tak? Keep watching ya!

No comments: