Thursday, November 15, 2012

Istanbul Aku Belum Datang!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hai bloggers! Apa Khabar? Salam Maal Hijrah kepada semua muslimin...

Hari ni aku nak buat movie review sikit lah ye mengenai ISTANBUL AKU DATANG! tapi aku belum datang lah.hehe..

Ini pendapat peribadi aku ye. Filem ni best dan menarik sebab sweet2 kelakar gitu. Mungkin pada yang tak suka comedy love story, x minat kot dengan cerita ni. Tapi yang aku nampak, rata-rata komen positive mengenai filem lakonan LISA SURIHANI, BETO KUSHAIRI & TOMOK.


Filem ni adalah antara filem terbaik melayu untuk tahun 2012 bagi pendapat aku. Semua scene yang di lakonkan di Istanbul membuatkan aku teringin nak pergi negara tu. Sesiapa yang belum tengok boleh la pergi tengok ye. Thats All!~

nota akhir: Dapat jugak hang out with my bestie NANA & my sista NABILA.. Best kan cerita ni :)

No comments: