Thursday, August 9, 2012

My 24th Birthday

Assalamualaikum...

Hai agak terlewat untuk aku ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua Muslimin dan Musliman. :) Al-maklumlah lama tak di update.hehee.. Tak lama lagi kita nak sambut raya pula.Bagaimana persiapan anda? OK atau K.O? Harap semua oke lah yek..

Untuk entry kali ni, aku nak cerita sikit sebanyak pasal sambutan ulang tahun ku yang ke 24. Alhamdullilah bersyukur kepada Allah S..W.T kerana masih beriku peluang untuk berada di bumi tercinta ini. Syukur masih sihat dan boleh menjalankan tugas sehari-harian.

Aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada yang ingat dan mendoakan kesejahteraan aku sempena ulang tahun ku yang ke 24 ni. Masih ada yang sayang~~

Satu perkara lagi, a special thanks to my love kerana sanggup datang sebelum birthday ku (5 Ogos) walaupun ada kekangan masa. Terpaksa membahagikan masa untuk kite. Thanks,very appreciate it dear! Nice dress for birthday present walaupun saya dah gemuk (boleh pakai lagi lah!)..hehe.. Tapi don't worry sebab kite dah start DIET oke..Yeke? huhuhu :) Harap semua yang kita rancang untuk kehidupan kita dipermudahkan samada cepat atau lambat.Amin.

Terima kasih jugak aku nak ucapkan pada Jemy & Mira sebab bagi ku hadiah lagi.Tiap tahun dapat chocolate. Famous Amos~

Chocolate Jemy & Mira

Haaa tak lupa jugak pada keluargaku yang turut mendoakan kebaikan aku,jutaan terima kasih yang tak terhingga. i love you all!

Harap pada tahun ni, aku akan menempuhi segala dugaan dan halangan dengan lebih matang selari dengan usiaku yang meningkat ni. Semoga aku cepat dapat kerja dan boleh membina satu kehidupan yang lebih baik dari sekarang.

Itu saja untuk kali ni. Pada sesiapa yang sambut ulangtahun pada bulan Ogos,Selamat Ulangtahun ye. :)

No comments: