Thursday, March 1, 2012

Lemak degil

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada rakan pembaca....

Harini aku nak meluahkan isi hati aku pasal berat badan aku.

Tak dapat la aku nak bagitau berat aku waktu DIPLOMA... Hmmm kalau orang tgk pun orang akan simpati...KENAPA?

TAK CUKUP MAKAN lah jawapannya...

Bila dah mula degree, berat badan aku makin naik dari ke hari. Mungkin sebab tempat jatuh lagikan dikenang...Tempat sendiri memang boleh membuatkan berat badan naik sebab selera kita NGAM dengan jenis makanan.

Bila aku frust ke ape ke, berat badan aku pandai plak nak turun...Tapi bila aku mula berbahagia, hah ambikkk GEDEBAB jadinya...Tensionnnnn dibuatnya...

Sekarang ni memandang cuti semester, aku pun berjogging hampir setiap hari.Tapi bila ditimbang atau di ukur badan.Hampa aku rasa.Kecewa kerana LEMAK DEGIL sangat...

Semua perempuan nak badan yang fit gitu!! Aku berniat, sekiranya masa NAK KAWEN nanti berat badanku masih degil, aku nak pegi Slim World or London Weight..hehe...

Nak share semangat nak kurus, tapi yang ADO..heheee

Titik permulaan setiap hari..

 Tengok lah, semangat lebih..slow motion..

 Ni hampir penamat, penamat 3KM tapi tiap hari 3 round.Pernah sampai 5 round tau..Kelasssss gitu...

Saranan kerajaan supaya kita berjalan 10,000 langkah sehari.Amacam berani sahut???

Harap sangat dapat berat badan yang bersesuaian sebab untuk kepuasan diri sendiri.Sayangilah diri anda..ehehe..

Sampai sini dulu entry kali ni...Salam~~

4 comments:

Ain Zalya 21 said...

Gemok la Cantik....

Nanie said...

awak lah ni menggalakkan makan...p sane...:P

Ain Zalya 21 said...

Gemok la kiutttt... tol x??? hehee....

~Nanie@InTaN~ said...

xnk