Thursday, November 10, 2011

Give the best for last... 11.11.11...

Assalamualaikum...

Hye blog yang berhabuk...beberapa minggu tak menjenguk erk....KESIANNNN...
Harini tarikh yang sangat cantik dalam sejarah hidup kita kan selain dari tarikh-tarikh sebelum ni..11.11.11....Apa yang nak dibanggakan sangat dengan tarikh ni??? Unik rasanya sebab jarang-jarang ada nombor yang sama untuk hari, bulan dan tahun....Ramai la pilih tarikh ni untuk kahwin, tunang, lahirkan anak, dan macam-macam lagi...So nicee....Semoga Berbahagia...


google image

Apa yang aku nak bebel ni bukan la pasal 11.11.11 ni sangat..Sebab tarikh bukan segalanya...Apa yang penting, kita cuba buat yang terbaik untuk sesuatu dengan usaha yang gigih.Walaupun penghujungnya, kita tak pasti apa kesudahan atau pulangan yang menanti...As long as we "Give the best for last"....Selalunya just save the best for last kan??? Sekarang kita tukar...Beri yang terbaik, jangan simpan-simpan,shareee oke..

Aku selalu nak yang terbaik untuk diri dan cuba bagi yang terbaik walaupun at the end, sedih, down & macam-macam bentuk ujian.. Tapi aku masih disini, meneruskan hidup walau pernah jatuh....Pada yang pilih jalan untuk berkahwin, pastikan beri yang terbaik untuk pasangan...Pada yang tengah belajar, cuba buat yang terbaik walaupun sukar...

Dari kecik lagi kan, aku dah set kan target..Apa dia eh??? Aku nak buat semua yang aku rasa nak buat..Everything was done, masak, sukan, melukis, muzik, sastera, study, computer & IT..yes semua dah capai tahap tertentu..Tak da la tak faham bahasa sangat if org tanya itu ini...Semua ni adalah atas sokongan orang sekeliling yang tak pernah penat terutamanya parents yang tak pernah mendownkan aku untuk buat sesuatu walau mcmana sekali pun.. :)

Sekarang, i will give the best of course for my STUDY , FAMILY & MY LOVE...Harap sangat apa yang diharapkan dapat ditunaikan untuk kepuasan diri sendiri...11.11.11 tarikh yang belum lengkap for me..Bukan segala-galanya....Tiada cerita disebalik tarikh ini cuma tarikh semata-mata..hehehe.. Tapi aku tahu, semua orang ada cerita sendiri tentang tarikh ni kan...??? So moga ia membahagiakan dari menyakitkan....SEKIAN

No comments: