Friday, August 12, 2011

Inject dan Pengsan

As-Salam~~~  Hye readers.... : )

Pernah tak anda mendapat jangkitan pada kuku anda?? Contohnya macam kuku masuk dalam isi..Ntah pape je infection ni yang telah mencacatkan jari telunjuk ku..Dah lama aku menderita kesan dari bengkak dan luka pada kuku tu...Isk isk isk, tak jaga kesihatan kuku langsung!!!...

So, oleh kerana tak dapat tahan sakit bila kena air utamanya, aku telah DIPAKSA pegi Klinik mencabut kuku aku yang tak bersalah tu..sian yekkkkk :/

Aku dengan rela hati g la Klinik dengan my bestie Fana..Excited sgttt taw...Pembantu DR. inject jari aku lebih aku rasa dari 5 injection..TAPIIIIIII jari aku still boleh rasa mcm biasa..PELIK tapiii BENAR..Dia pun dengan yakin mengINJECT lagi dengan jayanya sehingga aku mengeluarkan air mata bahagia..huhukkk :P

Image Detail

Tapi kebahagiaan tu tak kekal sebab kepala aku tiba-tiba mcm berpusing..huhuhu

" Saya rasa macam nak pitam" ayat terakhir yang dapat aku lafazkann..heheeee (akhirnyaa gamat suasana di klinik)

" Sediakan katil, and prepare utk ambik tekanan, drip and etc" Doktor kelam kabut dibuatnya..huhuhu

Ramai gak la suara-suara org yang ada dekat dlm bilik kecemasan tu..Tapi kan tak lama lepas tu aku sedar kan diri aku..Rupanya terpitam aku masa injection..WHATTTT???? tak cayaa aku leh pitam gara-gara nerveous dgn injection...KELAKAR okkkk!!!~~

Then tekanan darah diambil semula dan resultnya = NORMAL kembali...Alhamdulilah dan syukur sgt...After tu aku pun masuk la bilik Doktor, sembang-sembang la..Tak pasal-pasal dapat appointment 2 minggu lagi, kena ambik darah...Perkara yang paling aku tak suka..Tapi apa boleh buat.hmmmm~~

Pembantu-pembantu perubatan dekat Klinik Kesihatan tu semua ketawa kat aku..Maluuuuu sgt!~~~

" Aikkk belum cabut kuku dah pengsan dulu??? Awak takut kannn??? " Soalan-soalan perli tuu...

Tak apalah, aku cuba cek darah sekali lagi sebab nak puas kan hati doktor..huhu..Sampai sini dulu entry aku..

Tata Titi Tuuuutttt Tuuuuut Tuuuuttttt!!!~~~ :)

2 comments:

JeMy said...

wakakkaka.. ak dah 2x cabut kuku.. tp kat jari ibu kaki... siyesly, sakit time inject..

tp ak xda la nangis mcm ko..tahan je..dlm hati, mcm nk hentak je kepala doc tu..ahhaha..

nanie said...

ketawa eh..haha..siap pengsan aku ni..lagi xsemena2 ;p