Saturday, May 7, 2011

No!!! this is not the day

Askm...

Aku tak pasti sama ada tarikh ni aku tunggu or tak...But just make me sad n cry again... i really miss some 1...Oh org yg pernah aku syg..ermmm even skrg pon rasenye..if  tak, nape cam hati ni turun naik n mcm kne cucuk jek..if kene tikam xpe...terus kiokkk tp ni menahan sakit..

Tadi terpaksa kuar dari bilik sebab tak dapat tahan dengan suasana bilik yang leh wat kan aku menggelabah cam ape ntah...So g makan dgn kawan2...

They know everything..Kitorg sembang la cite lame n wat kan ter ter teringat la balik time 8.5.2010...semuanya happy jek..wat supprise birthday kat aja...klik klik ...masa tu sgt Happy, sekarang sumenye dah berubah dan sgt berubah...Sangat Sedih...

Ade org kate... Ui nape yang nak EFFECT sgt bile break up ni kan...

EH EH EH...Org gile pun taw rase sedih...Binatang pun ade perasaan...Inikan pule manusia...

Cume yang membezakan ketabahan seseorang tu... Aku masih dalam proses membaiki diri, bangunkan balik diri ni...

Lain org lain cara..ade kate: nak lupe org lame kene cari yang baru..Aku rase mungkin itu yg terjadi di pihak sane..tp tak perlulah pertikaikan sebab sume org ada hak dlm hidup kan...takkan la xnk move... contohnya cm aku la, xreti2 nk move on....

Nape hak aku. aku xtaw kat mane...aku tak dpt nak cari pengganti walopon ADE ORG TU KATE..JGN JUAL MAHAL SGT... (pokcik ye eh..)

Bkn la jual mahal...tak nak la bile time lonely ni kan bile org take k, terus jatuh sentaa..uish bahaye sgt... so aku tak bersedia pon tuk sume tu n mungkin belum masanya...

K lah...lame tak post entry ge ge ge cm ni...skrg mmg teringat..kalau lah boleh delete...nak je delete tp..erm xde daya pape pon...

Hanco hanco hanco..
Would u tell me i was wrong, would u make me understand....

No comments: