Tuesday, February 1, 2011

Bile nak kawen??

Assalamualaikum....

Entry kali ni kene tulis gakk psl KAHWIN.... dgn kate lain membina keluarga....Oh ya, soalan ni nape sering diajukan bile kita dah menjangkau usia 20-an...SBBnye waktu2 puncak kot...hehehe...takut jadi ANDARTU ke???

Bile tanya aku, aku akan serabut...

jwpn senang " BELUM LAGI, KERJA PON BELUM, DUIT PUN TAK ADA "

ape pun, mmg jadi impian setiap orang nak kahwin..tapi preparation penting ok...( pandai ckp, x pandai buat...aku la ni..hehe)



Sejak dua tiga empat menjak ni, nape soalan " Bile nak makan nasi myk " org tanye kat aku???

Nak makan nasi minyak sgt kan??? Pergi la Kedai Pak Abu tepi sungai sana!!!! Makan la banyak mane nak pun. Nasi minyak, tomato, beriani, hujan ape ntah, nasi kukus, sume adeeeee.. :)
(FYI, ntah wujud ke tak kedai ni..heheee)

TAPI.....

Bile org tanye di saat2 ini.. i just can keep on wishing that THE DAY will come...nak touching aje kan.... :)

Sedih ada, tapi soal jodoh ditangan Allah...Cepat atau lambat, kita just boleh berdoa agar semuanya dipermudahkan...



Harap-harap adala kenduri tahun depan ke..secepat mungkin....tapi bukan aku...
Abang ada lagi 2 org lom kahwin...IKUT TURUTAN yek kawan-kawan...

Apa-apa pun, terima kasih kepada yang bertanya sebab aku harap semua kata-kata, menjadi satu doa...

p/s : sape2 nak kahwin jgn lupa jemput yek... Kedai Pak Abu ttup!!!..tak dapat nak makan nasi ++++ minyak...Minyak plak naik harga...huhuhu....SAPE NAK JAWAB NI.... :)

6 comments:

..hizamirahim.. said...

haha.
kalau ada jodoh, tak ke mana.
XD

~Nani3@InTaN~ said...

betul tu... :) if jodoh ade, sampai la seru nnt...

Azza Firza said...

azza kecik lagi, ekekeke

'AQILAH said...

hehe tu la, bile nak kawen ni..:D

~Nani3@InTaN~ said...

azza skrg mmg dak kecik je kawen..huhuhu

aqilah.... if ade yg masuk minang..jln... (tgk lah) huhu

tercari-cari said...

owg doakn ang cpt dpt jodoh...amin...
thn dpn gk ang kawenennt...;p