Wednesday, January 12, 2011

Takutnya...

Askm readers...


Rini cite psl masalah kesihatan aku jek lah... :P

Kelmarin dulu muke aku sgt la teruk naik bnde ape ntah..merah2 abeh muke...xleh pakai bedak, foundation n so on...bile da teruk kwn2 ajak p klinik..


Niat ati g klinik nk teman dorg sbb yelah, dorg kate klinik uitm ni ade kasi ubt2 utk kulit...ade ke...hmm xtau lah...kwn2 nak cek gigi segale..aku nak cek ape..da la ok jek..cume muke la teruk, maybe perubahan cuaca cameron n shah alam. :)


Bile p jmpe doktor, aku pon ckp la psl kulit ape..tp xde ape lah kan...die tgk2 cmtu jek..then cite la masalah kesihatan...


Die cek mata, die tgk tgn duk menggeletar.. aku pon gtau tgn sy mmg cmtu...

xtau nape..baru2 ni sy pengsan...

Die cek tekanan n ape ntah nadi rasenye.. and terus kasi surat suh g makmal cek darah...Dr tkut ade something wrong jek ..takut la gak..xpenah pon cek cmtu...


Awak dah brpa lama jadi cmni??


Yep aku tipu : 2 or 3 thn...padahal dah lame sgt..xtau nk ckp tahun..

Awak xpernah g cek ke??


Tak pernah la sbb igt biase2 jek.Tapi mate sy suke kelip2 sampai last2 sy jatuh la.. Jwpn bernas :)

Da la amek darah kite...sakit gak la. walopon ade bius...tp die amek sikit jek utk uji kaji kot.. :)

Esok awk dtg amek result...huh xde makne...

skrg pun aku x p amek lagi..jap g lah kot..mls la nk jln p situ... p jek kene amek darah..xpasal2 jek..hmmmm

Korang rase ape???
Takut gak ni...mmg semakin menjadi2 lah...aiyoooooo takutnyee

No comments: