Monday, December 6, 2010

Doaku...

Ya Allah
Aku mohon padamu beri kebahagiaan dalam hidup ku...
Begitu banyak kesedihan yang aku rasa sejak kecil...
Air mata sentiasa menemani hidup aku...
Aku mohon kebahagiaan kini berkekalan hingga akhir hayatku...

Cubaan dan dugaan yang melanda...
Aku lalui satu persatu...
Walau kadang kala aku tak mampu menghadapinya...
Kekuatan yang Kau beri, aku amat bersyukur...

Berilah ketabahan kepada ku...
Berilah kesabaran kepadaku...
Jauhkanlah aku dari gangguan Syaitan...
Yang sentiasa menyesatkan perjalanan hidupku...

Aku manusia yang lemah selemah-lemahnya...
Mudah lupa siapa aku...
Hanya Mu Ya Allah berhak ke atas diriku...

Ya Allah...
Berilah kebahagiaan juga kepada keluarga ku..
Ayah, ibu, abang, angah serta adik-adikku...
Mereka juga manusia biasa yang tak lari dari kesilapan...
Jangan Kau jauhkan rahmatMu dari kami...

Kami gembira kerana disatukan dalam sebuah keluarga...
Mungkin ada yang tidak pernah merasa nikmat sebuah keluarga...
Aku bersyukur tak terhingga dengan semua ini...
Satukanlah kami sentiasa...
Jangan pisahkan ikatan ini...



Hanya Engkau yang berhak menetukan segala-galanya...

Amin~

4 comments:

Infinity Cinta said...

amin....moga2 doa akak dimakbulkan ...insyaAllah....bykkn bersabar..

Biela said...

amin,,,huhu,,,semoga kite sume tabah atas segala dugaan ni...=,)

mat13 said...

semoga doa dimakbulkan...
amin.....

~Nani3@InTaN~ said...

time kasih semua~~