Thursday, July 22, 2010

Hurmmmm...

Salam...

Lame plak x post entry kat blog neh...laptop da rosak..bz dgn assignment..mcm ar...so byk citer sbnrnye if nak cite...tp ntah..not in da mood nk berblogging...

Registration blum settle..kelas men hntam msuk..haishhh mls igt2 nak blaja...nak keje jek rase...sape suh dlu dpt interview xg...klu x, xde lah nk pk2 psl reg. course ni...

Mggu ni lak xtaw nk balik ke x, sbb si dak Binget mesti x balik...jmpe org tersygnye.. Hope u happy sis..hahaha..Wish u all da best...

Smlm dah lepas presentation ASEAN...nak kate OK xgak sbb yelah sume group asek kene hentam jek..jadi nk present pon da jadi takut n kelam kabut jek jwb soalan2 yg dorg tnye...Mungkin aku xbrpe bersedia utk presentation tu kot..tp da settle..aku rase lega sgt...

aPE LAGI EH..ni pun dlm lab..tapi lec xdtg..bgus gak..sbb aku mmg xde mood!!!!!!!!!!... Nak kuar jln2 duit PT tu MMG LA UTK JALAN2...apsal aku rase serabut sgt eh...Ujong bulan ar neh...Haishhhhh...

Rase nak menaip jek ni..tp xde topik plak for this time..hahaha..da cm org gile aku rase...hehe...hurmmmm oke lah kot... ~END~


~Nanie~

2 comments:

Yatie Bebear said...

huhuhu..
pe kes ni beb..
mcm moody smcm je..
tension dgn study ke weh??
blaja jgn stress sgt tau..
wat2 rileks je..

~Nani3@InTaN~ said...

mmg tensen ti..im not belong to this faculty..hmmmm