Saturday, March 13, 2010

I-City

Salam...

Halooo!!~

Semenjak 2 menjak lampu I-City dinyalakan dengan semegahnya tu..ramai lak rakan-rakan ku d FB yang duk mengupload sakan pitca2 di I-cITY...mmg x dinafikan mmg 1 tmpt menarik utk di lawati if sape2 yg berminat utk melihat cahaya lampu yang mmg WOW!!! Aku kate org, padahal aku pon da upload pic2 lampu2 neh...

Setakat neh, nak dikire dah masuk 3 kali aku...First time ngn Yati n Lina..tem tu cam terpesona sungguh la..cam WOW gile lah..xpenah tengok..Skrg dah masuk 3 kali aku g..tiap mase g ade jek gmbo yg diambik...Excited sey..rase cam duk obersea la plak..xpenah jumpe lampu2 cantik mcm tuh...ehekss..

Jum la tgk gmbo2 ku wif ma bro n sis..Dorg di amanahkan utk ambik aku ari Jumaat ritu..Sebabnye aku nk balik tensen exam..hehe..alasan sgt aku ni..biase lah..xtaw nk wat pe kat Sh.Alam sbbnye ntahla..huhuk..so balikkk walopon keja byk...

Oke ni la beberapa pic kitorg..Layannnn


Ala-ala disney castle gtu... :)


Ni gambo xbrpe la nak oke..gune camera Hp jek pun..ni la kilauan lampu di I-City..oyeaaaaa :P



Kedai-kedai pun lum dibuka sepenuhnya..Aku terpk gak..brpa sewa ar kat cni... :P


Isk isk..ape masalahnye neh..sukenyeee die....


Bajet duk kat jepun..eheh :P

Wif ma lebly sister..Tinggi lak adik ku ini skrg...huuuu :)

Oke yea..ni jek dapat ku kongsikan dikala kebz-an aku....Tata Titi Tutuuuu...


~Nanie~



No comments: