Saturday, February 20, 2010

Cycling

Pernah kah anda berbasikal??soklan xrelevent.huhu...kebanyakkan nye penah la kan..tem kecik2 basikal roda 3 tuh jd peberet...Bile teknologi makin maju..byklah jenis basikal yg wujud..aku klu nak kire dr kecik smpai beso mmg la pengangkutan utama aku adalah basikal...hehehe...
Klu dapat result oke tem skolah, sllunye hadiahnye basikal..yelah skali skala jek pon nk dpt result bgus..( ",) dpt la g skolah eksen ngn basikal baru..huhu..so tu lah sedikit sbyk psl aku n basikal..

Bile dah beso lak..kire after abeh form 5 jrg dh guna basikal but after enter uitm s.a, dah bleh mula balik aktiviti berbasikal neh..yelah aku join Cycling Club kt cni..Aktiviti 1st skali g cycling dekat Bukit Cerakah..

Ok la gak..not bad walopon penat..patutnye aktivitinye lebih kepada explorace..tapi group aku neh xbape la nk explorace..dapat jek task kitorg g jln2 kt bukit cerakah tu..walopon wt gak la task yg dia bg..dapat la 2nd last...

Org pergi explorace tp kitorg rasa rugi if just nk completekn task..xsmpat nk lwt persekitaran Bukit Cerakah yang sememangnya adventure utk kita berbasikal..So njoyla walopon kalah...jum aku attach pic sket...

Rehat2 lagi tuh..hehe :)


Mulakan race anda 123....10000000..slamber jek..ekekeke ;p

Sempat bergambo lak..

Ok lah.byk lgi pic if nak tgk, but aku penat lah nk tgu..hehe. :P Klu lah ada yg berminat nak cycling..leh la g dekat bukit cerakah...pomot sket.. :P Klu x pon, g jln2 pon ok..byk tempat utk dilawati..n at da same time tmbahakn ilmu di dada dgn apa jek yg kita perolehi dr keadaan sekeliling..

No comments: