Monday, September 7, 2009

Ramadhan

Salam...

Aiseh nk cite lah skrg ni..klu cite sal bulan pose ni kan...tingat aku kat sawak..yelah tem tu mkn pon xlalu... igt x, g tapau ayam penyek smpai 2 bungkus kn sorg..hoho..mmg besh lah tem tu..buke pon awal..skrg ahaha lambat seyhhh....

Bile duk umah ni aku byk masak lah utk family aku..n sahur sepanjang Ramadhan ni aku bangun n sedia mkanan n baru kejut sume org...mls tu mmg ade tp xpelah dorg sume bkeje..aku x kje so wat jek lah...

Banyak da juadah yg disediakan...boleh la dtrime... kan dulu aku penah de cite2 nk buka kedai mkn dengan korg sume..hehe.. ni pic juadah buka pose for today... Nasi Ayam jek pon...saje gedik2 hias ckit2...huhu... seb bek lah org umah aku xdelah demand sgt bulan pose ni..ape aku msk, dorg telan jek...

Selain msk ade lah gak g berbuka dekat luar.. aku lah jdi anak tunggal..yelah org len xde kt umh..if ade pon abg n adik..dorg mne nk ikut..so besh la gak..Pasar Ramadhan setakat ni aku de pegi gak tp xlah selalu...xsedap pon...

k lah kwn2..nanti aku citer sal aku g interview keje...cam ampeh...

~ Nanie~

4 comments:

yatie said...

wow...siap berhias nasi tuh..mcm nk mkn beradap jek...

hohohoho..
aku xpnh msk pon kt umah..

Anonymous said...

aku lg x pnah msak..take away jer..hahaha..mklum la, duk kolej.hehehe..

Elina07

~Nani3@InTaN~ said...

aiseyhh..xpe le xmsk korg stdy...nk jual bihun sup x???kekkeekke

tercari-cari said...

hohoho...
cm sdap jek nsi ayam ang...
dhla ngah pose nie...
terliur tgk...
wawawaaawa...