Saturday, April 4, 2009

BBQ Nitez & Mlm Seribu Kenangan DIA part 6

HeLLO olzz to da readers....Okeh sprti bese,xmo cite pnjg2...Nak attach pic jek semperna mlm bbq Dip in Accountancy Part 6 students.Uitm Samarahan Sarawak..

Okeh enjoy dis pic n siler2 ah komen klu la rjin..If x tgk jek lah k...


Aku bese ah..badan2 berkecuali..Tapi aku tolong2 panggang ayam gak....But ckit jek la tolong coz aku alah asap tuh..wat skit pale jek..So aku hidang2 jek lah...:)


Kompem da knl neh sape...Aku n Kak Anne...Pokes part slipar tuh xbleh blah...hakhakhak :0

Interframe jek aku..bese la..sape g nk mek gmbo aku nnt.... :)




Geng2 bako membako mlm bbq neh..Sian dorg..But dorg le leh mkn lebey ckit..Kan Kan..Tmasuk ah C nani3 tuh .... :)




Ni la kek utk kami sume..Kek coklat..BEST neh..tp aku mkn 1 slice jek..hahaha..org len pon same gak..xde lebey n kurang...


Our Ketua Program..Madam Sue..Bagi speech ckit utk kitorg..de la nasihat2 ckit.Maklumlah da final sem katekan... :)


Uisehhhhh...lOm beh bako ke...Tapi mlm tuh aku rase hati aku jek tebako..bese ah..otak melayang2... :)



Ni tem persembahan..from Shera..Boley tahan la sorenye...


Gamez time..boley la hepi2 mlm ni..sebabnye..release tensen sume..even byk g bnde yg ktorg kne abehkan utk sem neh..But just ilek2 jek mlm ni...


Ni la kenangan kitorg yang terakhir..Geng2 DIA Batch July-Nov 2006 yg berjaya mengharungi dugaan di Uitm Sarawak neh..De antara kitorg yg dismiss sblm waktunye,rmai yg transfer..But just ni lah yg tgl...Semangat yang kuatttttt..Cayalahhhhhhhhhh!!




Skali lagi 2 org neh...Busan seyhhhh x begambo...


Ni geng Carniesya..hukhukhuk....


Ape ntah motif dak2 laki wat gitu..ekekekkeke.Pk la sdri eh..hekhek :P


Last but not list...skali lagiii..1 2 3 cheeseeeeeeeeeeeeeeeeeeee..huehue :)


Nyanyi g cik kak.uDah2 ler tuh..p kemas2 tmpt bbq tuh..:)

Ni la antara yang de gelaran dalam fakulti kitorg..dorg menang ler kire.. :0 Masing de ciri2 tersendiri n wat kn family Dip Akaun menarik n pelbagai..Uisehhh ayat apakh ini???? hehe :)



Ok..ni la kenangan terakahir kite bersame..Pas ni aku kompem da x join Accountancy...aku akan beralih arah..So to ol my frens..cHaiyok chaiyokkk for B.A.C.C......
~Nani3~

2 comments:

tercari-cari said...

yes!!!
owg 1st komen...
ngeh3...
beshnye de wt party2 nie...
ktrg lom ag nk abs...
lmbt ag woo...
brdrh otak dok lme2 kt U...
tp yg pntng skali...
nie mmg xley tggl slipar giant 2...
hak3...;p

nani3 said...

wakakka.siot jek naaa...dmne2 jek giant bersame..ilek jek ngn slipar tuh...wakakakkaa..same kn slipar kite 2....