Monday, March 23, 2009

Songs Of Ma Life...

Tak ku duga, jatuh cinta lagi bersamamu. Harapan cinta antara kita layu dihujung mekar, umpama mimpi dalam mimpi.

Ku merindu kau yang ku panggil sayang tercipta untukku, sebelum cahaya indah lelapku. Hanya padamu asyik ku seru, sayang sayang jangan pisahkan cinta kau atau aku.

Tak tercapai akalmu, sembunyi seribu bayangan cinta tiga segi, aku dia dan kamu. Warkah berlagu pilu laguku untukmu.

Aku masih setia, gantung dedebu cinta dunia batinku. Kerna terpaksa, aku takkan bersuara. Rela luka dilukai, keliru antara hujan dan air mata. Salam untuk kekasih, aku sayang padamu. Permaisuri teringin bertakhta di hati.

Pintaku yang terakhir, jangan menangis sayang bila aku sudah tiada. Ketahuan, pulangkan baldu biru dan sandarkan pada kenangan.

Salam terakhir sayang, thank you for the music.

9 comments:

manjegurlz said...

wah..kreatif2..mcm ne ko boleh susun2 lagu neh jd 1 lagu eyh.lagu ke???hihihihi..

cayalah nani..

Nani3 said...

hak hak..upenye sume lgu neh de mkne disebaliknye..huhu..sedey woo igt lgu2 neh...kenangan terindah..yiehaaaa ;p

tercari-cari said...

ish..ang nie gwang tol...
pe nk jd ngn mber ak sowng ni...;p
aih...
nnt owg tlg crkn pggnti...
muehehehe...

Nani3 said...

xmo xmo..nak yang tu gak :)

manjegurlz said...

hahaha..ko nk tgu mamat tuh..ko tgu la..aslkn ko bahagia..klu cedih2..cri ktorg k..kami sume ade..hihihihi...

mane la si BNV nih kan..hilang je keje dea..suke main nyorok2 tau..pok pale nti kang..hahahah

Elina07 said...

huhu..bley d asah lg bakat anda..skema jgk ayat..haha

Nani3 said...

boley d asah eh..doa doa ar aku jd penulis lak..ekekke..sume aku nak jadi..cube list ckit pe eh yg aku nak jd...

manjegurlz said...

pe yg ko leh jadi??
meh aku senarai
1.cleaner
2.tukang masak
3.ketua tukang masak
4.designer
5.accountant
6.pelukis
7.komposer
8.penulis
9.computer eng.
10.gile

nani3 said...

aiseymen rupenye aku de bakat mcm2 eh... blagak pule... :) but 1 mnde aku nk jdi wife juge..kehkehkeh...