Wednesday, October 22, 2008

Nothing just read...

Askm...

Lame plak x menjenguk kat blog hampeh ni..blog busan aku..ntah nape la aku lum leh tdo ni...adesss ni la wat aku melayangkan kebosanan aku..

Test Test Test..wat aku tension..Bab tensen ni aku kne kawal ckit,sbb korg penah rase ke depression cam org tekanan jiwa tu..ekekeke..camtula aku..ni mental kene kuat ckit,klu x kedebooommmm tibe2 pinsannnn....jgn men2 la ngn mental n fikiran korg..sile byk2 kan think positive otherwise nnt serabut jd le bnde2 xptut jd..

Tmbh2 kan tem exam cmni,cm pempuan la kene b strong ckit..Dlu tem kat asrama,ble smpai tem exam jek,ramai la yg histeria...sebab pe gak ni,cm aku ckp mental kene kuat.spya xkne rasuk dgn anasir2 jhat neh...tp aku xkuat sgt tu sng2 je kebooommmm...pinsan..skrg da x jd alhamdulilaah...syukur...

Pe lagi eh nak bebel...sbnrnye otak aku serabut ntah la ape aku pikir kn..aku pun slalu ckp kat aku Lu Pikirla sendiri..huahuahua..ni yg aku ngh serabut ni..itu ini dan itu ini skali lagi..pendek kate skg aku nak balik umah je la..release tensen duk tepi tasik kasi ikan mkn ke...idup pun tenang jek rase....

Ukayla...bukan de org bace pon taip pjg2..hihihi..perasaan sendiri mmg kuat.. :P

~~Nanio~~